TWÓJ KONTAKT Z BRILLEN.PL
Szybko, prosto, nieskomplikowanie.
Z przyjemnością Ci pomożemy! Po prostu skontaktuj się z nami na żywo na czacie. Znajdziesz tam wiele cennych informacji na temat swojego zapytania. Jeśli chcesz porozmawiać z pracownikiem osobiście, jest to możliwe tylko na czacie (w godzinach pracy).
Więcej informacji można znaleźć w często zadawanych pytaniach:
Wszystkie informacje o naszych ofertach można znaleźć na odpowiedniej stronie oferty. Linki do nich znajdują się w nawigacji na górze i na dole strony. Jeśli masz dodatkowe pytania, nasz live czat jest do Twojej dyspozycji.
Wszystkie nasze oferty okularów i produktów są dostępne wyłącznie u naszych lokalnych optyków, w tym bezpłatne porady specjalistyczne i badania wzroku (badamy wyłącznie osoby dorosłe). Każdy z naszych optyków poświęca wystarczająco dużo czasu na konsultację, dlatego zalecamy wcześniejsze umówienie się na wizytę, aby uniknąć długiego czasu oczekiwania. Alternatywnie, nasi optycy są dostępni w godzinach otwarcia.
Chcesz przełożyć lub anulować wizytę?
Zapraszamy do łatwej zmiany terminu wizyty za pośrednictwem potwierdzenia, które otrzymałeś na pocztę elektroniczną lub poprzez strefę klienta “My brillen.pl”. Anulowanie wizyty możliwe jest jedynie poprzez nasz czat na żywo, gdzie służymy pomocą.
Nasze okulary są produkowane zgodnie z indywidualnymi parametrami wizualnymi przy użyciu najnowszej technologii produkcji i podlegają ścisłej kontroli jakości. Czas dostawy wynosi zatem od 12 do 18 dni. Po otrzymaniu faktury okulary będą gotowe do odbioru. Możesz sprawdzić status dostawy na swoim koncie „My.Brillen.pl”.
Nasze okulary są produkowane zgodnie z indywidualnymi parametrami wizualnymi, dlatego też nie ma możliwości anulowania zamówienia w późniejszym terminie. Odnosimy się do naszego Regulaminu - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
Fakturę otrzymasz od nas drogą elektroniczną na maila. Dodatkowo będzie można ją również pobrać na “My brillen.pl”. Prosimy o przelanie należności w ciągu 14 dni na podane konto bankowe, podając numer zamówienia.
Czy potrzebujesz kopii faktury?
Dostęp do faktur można uzyskać w dowolnym momencie w sekcji „Moje konto okularów”.
Twój voucher nie został odliczony od faktury?
Skontaktuj się ze swoim salonem optycznym.
Czy masz pytania dotyczące warunków płatności?
Termin płatności wynosi 14 dni od złożenia zamówienia. Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się ze swoim salonem optycznym.
Potrzebujesz faktury dla swojego pracodawcy?
Nie ma problemu. Prosimy o przesłanie informacji PRZED złożeniem zamówienia, aby umożliwić poprawne wystawienie faktury. Po utworzeniu faktury nie można jej już zmienić. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta na czacie na żywo, który pomoże Ci w realizacji Twojego żądania.
Chcesz zrealizować kupon?
Przedstaw kupon swojemu optykowi podczas składania zamówienia. Bon zostanie odliczony bezpośrednio przez optyka podczas składania zamówienia. Późniejsze rabatowanie nie jest możliwe. Łączenie z innymi rabatami i promocjami jest wykluczone.
Czy otrzymałeś przypomnienie o płatności, mimo że fakturę została już uregulowana?
Jeśli dokonałeś płatności, uprzejmie prosimy o sprawdzenie danych przelewu bankowego i porównanie ich z informacjami zawartymi na fakturze. Jeśli istnieje rozbieżność, zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta.
Prosimy również o dokonywanie oddzielnych przelewów dla każdej faktury oraz podanie celu płatności na fakturze. To pomoże uniknąć nieporozumienia.
Kwota faktury musi zostać przelana bez żadnych oddzielnych potrąceń.
Jeśli jednak popełniono błąd podczas dokonywania przelewu bankowego, serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem naszego czatu na żywo. Chętnie pomożemy rozwiązać wszelkie wątpliwości.
Ręczymy za jakość naszych okularów. Niezależnie od roszczeń gwarancyjnych, udzielamy również gwarancji satysfakcji z jednorazowym prawem do wymiany na produkty brillen.pl (z wyjątkiem brillen.pl Standard) w ciągu 8 tygodni oraz na produkty STEINER-Vision w ciągu pierwszych 60 dni od DATY FAKTURY.
Po upływie tego terminu, wymiana nie będzie już możliwa.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub ewentualnych zastrzeżeń dotyczących okularów należy skontaktować się bezpośrednio z naszym salonem optycznym.
Nasi partnerzy optyczni i ich oddziały oferują duży wybór oprawek z kolekcji brillen.pl. Ceny wahają się od 90 do 600 zł. Wybór może się różnić w zależności od optyka. Ze względu na tę zróżnicowaną ofertę, nie ma możliwości zobaczenia naszej kolekcji online, jednak zapraszamy do odwiedzenia naszych partnerów, gdzie z przyjemnością pomogą dobrać idealną oprawkę.
Jeśli chciałbyś zrezygnować z otrzymywania naszego newslettera, możesz tego dokonać poprzez kliknięcie łącza rezygnacji z subskrypcji, które znajduje się w każdym newsletterze. Jeśli pragniesz usunięcia swoich danych wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres serwis@brillen.pl, podając pełne dane w celu anulowania subskrypcji.
Zarejestruj się jako klient Brillen.pl i otrzymaj osobiste konto klienta ze wszystkimi informacjami na temat Twoich okularów i Twojego wzroku , takimi jak paszport okularów, zamówienia, status dostawy, faktury itp. Możesz również skorzystać z ofert specjalnych lub wybrać okulary z wyprzedzeniem. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy z „My Brillen.pl” skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.